Hoe ziet jouw werkdag eruit?
– verkooporders maak je op in het ERP pakket Navision
– klantencontacten log je in het interne systeem zodat de administratie correct opgevolgd kan worden
– klanten bel of mail je voor concrete afspraken met betrekking tot hun bestelling
– je plant dagelijks logistiek en productie in
– voor de orderpicking werk je samen met de magazijniers en voor de leveringen met de chauffeurs en transportbedrijven
– je maakt voorschotfacturen en volgt de betaling op
– je begeleidt klanten bij online aankopen
– klachten los je positief en constructief op
Wat verwachten we van jou?
– je genoot een hogere opleiding
– je kan vlot overweg met MS Office toepassingen
– je communicatie is verzorgd en correct zowel in het Nederlands als in het Frans
– je bent klantvriendelijk, schakelt snel tussen verschillende taken en oplossingen zoeken maakt je dag goed
– samen met je team resultaten boeken geeft je energie
We bieden je meer dan een job
– een enthousiast en dynamisch team zal je doorheen je inwerkperiode loodsen
– een vast contract met markconforme verloning aangevuld met extra’s en 32 betaalde vakantiedagen/jaar
– een loopbaan in een groeiend, stabiel en duurzaam bedrijf
– de samenwerking met de collega’s van de verkoop, magazijn en transport maken uw werkdag boeiend